Przeprowadzki firm i biur – Poznań i okolice

Nic w życiu nie jest dane raz na zawsze, poza tym bardzo często opłaca się jednak coś zmienić, również jeśli chodzi o świat biznesu. Nie chodzi tu jednak jedynie o strategie biznesowe, ale chociażby o, tak błahą, z pozoru rzecz, jak lokalizacja. Lokum może mieć bowiem niebagatelne znaczenie, a przeprowadzki firm zawsze mają za sobą podłoże ekonomiczne. Odpowiedź na pytanie „dlaczego” jest bardzo prosta, ale można o niej wspomnieć. Im lepszy dostęp klienta do firmy i świadczonej przez nią usług, tym lepiej. A konkretnie rzecz ujmując, łatwiej przekuć tą działalność na konkretny zysk. Bez względu na to czy zmieniamy jedynie adres, np. Poznań na inną ulicę w tym samym mieście, tylko w lepszym biznes parku, czy wybieramy Poznań z uwagi na specjalną strefę ekonomiczną, jedno jest pewne… przeprowadzki biur to złożona kwestia i wymaga profesjonalnego podejścia, a co za tym idzie, zatrudnienia doświadczonych specjalistów.

 

Nie wrzucisz wszystkiego na naczepę

Przeprowadzki firm nie mogą sprowadzać się do wrzucenia wszystkiego do jednego pudła czy dwóch. Do przeniesienia są olbrzymie ilości rzeczy, w tym dokumentów. By przenieść firmowe archiwum i pozostałą dokumentację potrzebna może okazać się certyfikacja dostępu do informacji poufnych. A także zapewnienie im właściwych warunków transportu. Przeprowadzki biur udowadniają, że powiedzenie „papier zniesie wszystko” w tym akurat przypadku nie do końca jest prawdziwe.

Przeprowadzki firm to również z reguły konieczność przeniesienia całej infrastruktury i sprzętu. A wymaga najczęściej użycia specjalistycznego sprzętu i zastosowania się do zasad transportu specjalistycznego. Uwaga, takiego transportu nie są w stanie zapewnić wszystkie firmy z branży. Nie wynajmujmy więc nikogo na zasadzie „pierwszy z brzegu”. Przeprowadzki biur i ich sprzętu to konieczność, rozłączania i powtórnego przyłączania podobnie jak rozkładania i składania. Przydadzą się więc fachowcy, którzy potrafią to wszystko właściwie oznaczyć i wykonać zadanie na najwyższym poziomie, tak aby nie było zastrzeżeń co do jakości.

 

Konsultacja przed usługą

Cały proces jakim jest przeprowadzka firmy powinien trwać jak najkrócej. Jest to ważne ze względów logistycznych, ponieważ żaden właściciel przedsiębiorstwa nie chciałby, by miała ona przestoje w swojej pracy. Stąd niezwykle ważny jest etap konsultacji, który pozwala najlepiej poznać wszystkie potrzeby klienta – firma przeprowadzkowa dowiaduje się o ilości oraz rodzaju wyposażenia, które będzie musiało zostać przeniesione. Ta wiedza bezpośrednio rzutuje wybranymi rodzajami pakowania i zabezpieczania danych elementów oraz decyzją w związku z ilością samochodów, które będą towarzyszyły danej przeprowadzce. W przypadku niewielkiego biura może to być jeden samochód, niekiedy jednak istnieje konieczność zapewnienia nawet kilku samochodów oraz odpowiednio zwiększonej ilości specjalistów zajmujących się usługą.

 

Przenoszenie biura krok po kroku

Ponieważ firmy posiadają wiele specjalistycznego sprzętu oraz bardzo cennych urządzeń, które są kłopotliwe w samodzielnym transportowaniu, przeprowadzka firm wygląda nieco inaczej od zwyczajnej przeprowadzki mieszkań czy transportu samych mebli.

  1. Pierwszą czynnością jest spisanie oraz oznaczenie przewożonych przedmiotów. Dzięki temu unikamy zamieszania, które mogłoby źle rzutować na pracę całego przedsiębiorstwa. Spisanie wszystkich elementów i podzielenie ich na poszczególne sekcje sprawia, że możemy je łatwo porządkować, a tym samym szybko wypakować z pojazdu w nowym miejscu i bezbłędnie wstawić do odpowiednich pomieszczeń w nowym biurze.
  2. Pakowanie biura jest czynnością nużącą, jeśli nie mamy określonych zasad pakowania. Specjaliści firmy przewozowej wiedzą, jak skrupulatnie oraz bezpiecznie zapakować przedmioty, by nie uległy zniszczeniu podczas transportu. Z nimi masz pewność, że nic nie zostanie przeoczone.
  3. Jeśli potrzebujesz pomocy w demontażu wyposażenia, np. mebli, specjaliści firmy transportowej zajmą się również i tym elementem pracy. Co ważne, nie zostawią cię w nowej siedzibie samemu z potrzebą ich złożenia, ponieważ zajmą się także ponownym składaniem mebli. Nie musisz zatrudniać dodatkowej ekipy!
  4. Załadunek na samochód jest stałą częścią współpracy, dzięki czemu nie musisz obawiać się nawet dużych gabarytów przedmiotów. Są one bezpieczne w rękach wyszkolonych pracowników, którzy z pomocą odpowiednich urządzeń mogą przenieść nawet bardzo ciężki sprzęt. Nie narażą cię przy tym na żadne szkody.
  5. Zabezpieczenie ładunku jest koniecznością. Profesjonalne auta służące do przeprowadzki będą w tym przypadku najlepszą gwarancją tego, że jesteś w dobrych rękach!
  6. Wyładunek samochodów – podobnie jak załadunek – to stała część pracy firmy transportowej. Specjaliści zaniosą wszystkie elementy, meble i wyposażenie do nowego biura, zajmą się wypakowaniem rzeczy oraz ich złożeniem i ustawieniem w odpowiednich miejscach.
  7. Na sam koniec możesz liczyć na wykonanie prac porządkowych oraz wywóz niepotrzebnych odpadów. Ponownie nie musisz zatrudniać drugiej ekipy, która zajęłaby się tymi czynnościami. Specjaliści porządkują miejsce swojej pracy oraz dbają o to, by porządek był zachowany podczas całego procesu. Zbędne rzeczy zostaną wywiezione na wysypisko – nie musisz wynajmować kontenerów na odpady!

 

Cennik usługi

Ponieważ przeprowadzka firmy czy biura zawsze wiąże się z innymi obowiązkami dla firmy przeprowadzkowej, tzn. z innym ciężarem ładunku, różną wielkością oraz ilością elementów, cena zawsze jest dobierana indywidualnie. Obejmuje ona różnice w ilości samochodów i ekipy przeprowadzkowej, a także takie elementy jak ilość kilometrów. Firma każdorazowo gwarantuje jednak profesjonalizm swoich usług oraz ogromną troskę o rzetelność i szybkość podejmowanych działań.